zondag 23 oktober 2016

Kiekjes schieten in het bos

Tip van de dag: check een betrouwbare weer app voordat je iets gaat ondernemen, buiten. In dit artikel staan alle foto's die ik heb genomen vóórdat de wolken emotioneel werden...

Mijn instagram account stond al tijden op non-actief. Te lang in ieder geval. De reden hiervan was dat ik werkelijk niks, maar dan ook niks had om met het internet te delen. Mijn doel deze vakantie was dan ook ''gewoon heel veel foto's maken''. Ik trommelde een groepje vriendinnen op en bepakt met rugzakken vol eten, een paraplu, extra sjaals en mijn camera fietsten we naar het bos. Eenmaal daar was het wel drie volle minuten was het droog. 
Tussen de buien door deden we alsof we super professioneel bezig waren, aten we onze voorraad op en rende we tussen de druppels door. Doorweekt, maar wel gelukkig reden we rond het middag uur weer huiswaarts. 
Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲