vrijdag 26 augustus 2016

Inspiratie

Inspiratie kun je niet kopen. Je kunt het evenmin gewoon laten opborrelen. Je kunt het wel stimuleren, maar je ''eureka!'' momentje valt meestal willekeurig en onverwacht. Bij mij komt inspiratie in golven. Soms knalt een tsunami aan ideeën mijn hersenpan binnen maar op dit moment kabbelt mijn gedachten zee rustig op en neer. Het is niet dat mijn brein geen enkel idee produceert dat ik met mijn vingers in een artikel kan typen. Maar ik ben gewoon niet helemaal tevreden over de posts die ik op mijn blog zet. 

Je zou het een blog dipje kunnen noemen. Het ''even niet weten wat je ook al weer met deze webpagina aan moet'' gevoel heerst de laatste tijd. Het liefst zou ik alleen maar posts uploaden met ge-wel-dige foto's en poëtische teksten. Ik heb genoeg ideeën maar ik weet gewoon niet precies hoe ik die moet uitvoeren. En dan heb je ook nog school. Al die factoren samen zorgen ervoor dat mijn blog niet bepaald up to date is. Wanneer dit zal veranderen is voor mij nog een raadsel maar dat is het fijne aan bloggen. Het is niet verplicht maar gewoon voor de leuk. Dus als ik niks ''leuks'' heb om te vertellen zal ik mezelf niet forceren iets te schrijven. En ja, dat was mijn zegje.

Liefs,

1 opmerking:

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲