dinsdag 5 juli 2016

5-tien jaartjes oud + vakantie goals


Ik probeer al dagen een verjaardagsartikel te schrijven (ik was 3 juli jarig) maar telkens als ik begin weet ik niet wat ik moet schrijven. Ik kan wel een cliché lul verhaal posten met teksten in de trant van ''In deze vijftien jaar heb ik al zó véél mee gemaakt'' en ''ik voel me nu een stukje ouder''. Maar het enige wat ik over mijn nieuwe leeftijd kan zeggen is dat ik vijftien jaar écht zo'n tussen leeftijd vindt. Een net-niet-getal (hetzelfde geldt voor dertien, veertien en zeventien). 


Naast mijn verjaardag is ook de vakantie begonnen (zie mijn vorige post). Naast dat ik twee weken naar Ibiza ga wil ik mij thuis ook ''nuttig'' maken (in hoeverre je nuttig kan zijn in de vakantie). Hieronder een klein overzicht van de belangrijkste punten.

De basics leren van fotoshop en illustrator
De afbeelding hier boven heb ik gemaakt aan de hand van illustrator en fotoshop. Het lijkt nu alsof ik de programma's al machtig ben maar geloof me, ik snap er nog helemaal niks van. Aan de hand van YouTube tutorials probeer ik het beetje bij beetje te leren. Met een filmpje dat in 10 minuten een bepaalde techniek laat zien, ben ik minstens een uur bezig. Gelukkig heb ik nog meer dan 50 dagen om een beetje inzicht te ontwikkelen.

Deze heb ik ook gemaakt #trots
(Heel) veel foto's maken
Voor mijn vijftienjarig bestaan heb ik een camera gekregen. Deze hebben we echter al een paar maanden geleden gekocht zodat ik alvast kon oefenen voor de vakantie. Binnenkort ga ik twee weken naar Ibiza. De eerste zeven dagen brengen we door op een boot en zeilen we het eiland rond. De overige dagen bevinden we ons in een appartement. Aangezien Ibiza bekend staat om het geweldige weer en hippieachtige sfeer is het de perfecte gelegenheid om een paar insta-waardige kiekjes te schieten ;) 

Beetje creatief bezig zijn
Nu ik aquarel papier en waterverf heb wil ik daarmee gaan oefenen. Nee, het is geen topkwaliteit verf (gekocht bij de Flying Tiger in Denemarken hahah) maar je kan er toch een mooi effect mee creëren.

Verder heb ik hier volgens mij niets aan toe te voegen. Oh wacht ik vergeet nog één belangrijk punt: Bloggen! 
Liefs,
   




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲