woensdag 8 juni 2016

Polyvore Creations #2

Modern Old Skool


Een paar artikels geleden postte ik een stukje over de website polyvore.com Een website waar je collages kan maken en outfits samen kunt stellen. Een aanwinst voor de creatieve fashion liefhebbers onder ons. Een aantal van mijn creaties zijn al op deze blog tentoongesteld. Nu vond ik het een goed plan om hier een serie van te maken waarin ik eens in de zoveel tijd mijn nieuwste collages met jullie deel. Enjoy!

Shoulderless Chic

Mijn kledingkast bestaat vooral uit de kleur blauw. Voor mij is de kleur blauw net zoiets als voor andere de kleur zwart. Basic, maar toch heel fijn (en vooral makkelijk) te combineren. 



What about summer?
Deze zonnige tinten zul je mij niet vaak zien dragen. Van mezelf ben ik al spierwit (a.k.a de vampier) en de kleur geel maakt dat er niet veel beter op. In de winter dan. In de zomer (als is niet verbrand ben, wat meestal wel gebeurd) kan deze zonnekleur op mijn licht gebruinde huidje heel mooi staan.  


Casual VS Chic (same skirt)
Omdat ik niet kon kiezen tussen deze twee rokjes besloot ik van ze allebei een collage te maken :)


Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲