woensdag 29 juni 2016

Officieel onofficieel vakantie

Opstaan, toetsen, leren, slapen. Dat was globaal gezien mijn routine de afgelopen week. Gelukkig is dat eenzijdige gedoe nu afgelopen en kan ik eindelijk genieten van mijn ''vakantie''. Omdat de hoge bazen van het onderwijs ons nog niet officieel vakantie mogen geven moeten we voor een paar gelegenheden nog naar school komen. Denk aan boeken inleveren en rapporten ophalen. Maar tussendoor zijn we vrij.



Deze week is volgepland met verjaardagen en uitstapjes aangezien al mijn vrienden nu nog in Nederland verblijven. Zo had ik gisteren (dinsdag) de verjaardag van een vriendin (zie foto hieronder). We brachten een bezoekje aan het strand om langs de zilte golven foto's te schieten. Tijdens het golden hour is het licht geweldig om foto's te maken. Zeker op het strand waar de horizon het effect versterkt. 


Tweehonderd foto's verder fietste we weer huiswaarts met het gevoel dat de vakantie nu toch écht was begonnen. Officieel.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲