zondag 3 april 2016

Floorplanner



Ik denk dat ieder meisje regelmatig wel iets aan haar kamer veranderd of fantaseert over haar eerste eigen studentenflatje. Met de floorplanner komt je droomhuis iets dichter bij. Met deze website is het mogelijk je eigen huizen te ontwerpen. Een grote villa, een hotel of een twee kamer appartement, de keuze is aan jou. 
 
Lang lang geleden liet een vriendin deze website aan mij zien en ik was gelijk enthousiast over het concept. Floor Planner is heel erg uitgebreid. Je hebt beschikking over honderden meubels en een huis ontwerpen is een fluitje van een cent. Floor Planner is ook erg praktisch. Stel dat je bijvoorbeeld je kamer drastisch wil omgooien is het handig om eerst een ontwerp te maken. Zo zie je gelijk of alles past en kan je met de 3D functie een impressie krijgen van het uiteindelijke resultaat. Je hoort het, een groot fan van Floor Planner hier.

Klik hier als je een account wilt aanmaken.

Iris

P.S Morgen (maandag) zal ik 12 uur in een bus doorbrengen. Ik zal vanwege mijn uitwisseling een week lang in Denemarken verblijven en ik kan daar niet uploaden. Er komt natuurlijk volgende week(end) een artikel over de uitwisseling online.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲