zaterdag 26 maart 2016

Inspiration collage: Easter


Op 20 maart (of zeg ik dit verkeerd?) is de lente officieel begonnen. Een tijd van kleurige bloemen met daarbij ook een flinke dosis pollen (oeps hooikoorts) komt er weer aan. Al snel wordt duidelijk dat het nieuwe seizoen ook bij de Nederlanders zijn intrede heeft gemaakt. Zo heb ik al een meisje in een rokje en een jongetje in korte broek voorbij zien komen. Voor mij en een groot deel van de bevolking gaat dat net even te snel. Om toch een beetje aan de lente trend mee te doen heb ik twee collages gemaakt in het thema Pasen. Enjoy!



Vrolijk Pasen!
Iris

P.S Ik wil een blogschema voor mijzelf gaan opstellen. Ik moet nog even kijken naar de dagen maar er zal waarschijnlijk elke vrijdag en/of zondag een artikel verschijnen. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲