zaterdag 20 februari 2016

Update: eindelijk vakantie


Oh, wat duurde deze laatste dag school lang. Het voelde alsof de zwaartekracht extra hard aan mijn lichaam trok waardoor ik geen stap meer kon verzetten. En de foto’s van mensen die al op weg waren naar wintersport maakte het er niet veel beter op. Gelukkig liet de docent ons eerder weg gaan omdat ze er zelf eigenlijk ook geen zin meer in had haha. 

Ik denk dat het door de oververmoeidheid komt. Ik heb de vrijdag nacht namelijk duizelig, en hoestend (sorry pap en mam) doorgebracht .Vandaag (zaterdag) is het er niet veel beter op geworden. Voor afleiding zijn mijn moeder en ik gaan winkelen en heb ik de meest mooie schoenen gekocht. Van die chelsea boots met dieren print. Hier komt morgen een artikel over #zelfpromotie 

Ik hoop dat een rustig weekend mij een beetje meer kracht geeft om de rest van de vakantie veel leuke uitstapjes te maken. Dat wordt dus thee slurpen en rustig bloggen achter mijn rommelige bureau.

Ik weet niet zo goed waar dit artikel heen gaat. Iets in de richting van een update? Nou, dat zal ik het zo maar noemen. Anyway, ik wens iedereen een hele fijne vakantie toe. Maak het niet te druk en rust een beetje uit. Dat ben ik in ieder geval van plan. 

Iris

P.S Dit waterverf werkje heb ik op school gemaakt tijdens beeldende vorming. Ik heb zelf namelijk geen waterverf set. Weet iemand waar ik eentje van goede kwaliteit (en het liefst een beetje goedkoop) kan bestellen? xxx     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲