donderdag 25 februari 2016

Nieuwe Schoenen


De laatste dagen sale waren in gegaan dus ik en mijn moeder gingen op pad om nog iets te scoren. Rekken vol leuke laarzen, broeken en t-shirt wachtten daar op ons. Onze eerste stop was een schoenen winkel. Na even snuffelen viel mijn blik op dit paar. Na ze een paar keer in mijn hand hebben gehouden besloot ik ze te passen.

Het ''chelsea'' model heb ik altijd mooi gevonden alleen vond ik de zwarte uitvoering voor mij iets te klassiek. Naast zwart blijven er niet veel keuzes meer over. Toch heeft een of andere creatieveling bedacht de zwarte bekleding te vervangen door een zachte dieren print. Deze print heeft ook wel iets weg van verf spetters wat ik een heel leuk detail vind. 

Geloof mij als ik zeg dat deze schoenen ge-wel-dig lopen. Ze hebben dezelfde ondersteuning als  een goed paar sneakers en ze veren mee met elke stap die je verzet. Dit komt waarschijnlijk door de dikke zwarte zool onder deze schoenen. 


Voor nu laat ik ze nog even in de kast staan maar met de lente zullen ze volop gedragen worden. 
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲