zaterdag 13 februari 2016

Ik heb een Instagram account!


Het was ergens in de avond toen het idee opeens opborrelde. Het liefst wilde ik die dag nog met mijn plan starten. Omdat ik wist dat het idee aardig wat tijd zou kosten heb ik mezelf gedwongen pas de volgende ochtend een instagram account aan te maken. Je hoort het goed, ''iris_camera'' is nu online!

Ik had natuurlijk al een privé account maar dat is voor jullie niet zo interessant, plus het staat op privé. Nu heb ik een openbaar account gemaakt om al mijn foto's op één punt te verzamelen. Soms schoot ik wel eens een foto en wilde ik die graag met de rest van de wereld delen alleen wist ik nooit hoe. Een blogpost voor één foto is een beetje overdreven, pinterest gebruik ik alleen om plaatjes te reposten, tumblr werkte gewoon niet echt bij mij dus dit was dé perfecte oplossing.

Ik merkte dat het switchen tussen twee account een beetje irritant was. Steeds maar in en uit loggen was niet ideaal. Maar alsof de instagram goden mijn gebed hadden verhoord kwam er een nieuwe update. Zeg maar, de beste update ooit. Je kan nu makkelijk tussen twee (of meer) accounts wisselen zonder in en uit te loggen. Super handig!

Ik probeer ongeveer elke dag wel iets te posten maar dat lukt niet altijd in verband met school, school en nog meer school. Gelukkig heb ik over een week vakantie dus alle tijd om er weer eens op uit te gaan met mijn camera. Dit was het voor nu.

Iris 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲