donderdag 7 januari 2016

Oh ja, nog een gelukkig nieuw jaar!

(Ja, ik ben nogal laat met mijn 'nieuwjaars artikel' maar beter laat dan nooit toch?)
Met een vriendin wilde ik nog snel (alcohol vrije) champagne halen voordat de klok twaalf uur zou slaan. Het kwam er op neer dat we het nieuwe jaar in gingen naast een champagne tent. Ik heb die avond naar een vuurwerk show gekeken en appelflappen gegeten. Voor mij een perfecte nacht om het nieuwe jaar mee te beginnen.

Dus wat zijn mijn verwachtingen voor het nieuwe jaar of misschien nog wel belangrijker: wat zijn mijn goede voornemens? Om maar met de deur in huis te vallen, ik doe niet aan goede voornemens. Als je echt iets wil veranderen aan jezelf moet je daar nu, ja nu(!), mee beginnen. Uiteindelijk is het toch maar een cijfertje dat veranderd. 

En verwachtingen? Ik heb serieus geen flauw idee wat 2016 mijn zal brengen. Aan het eind van het school jaar (als alles goed gaat natuurlijk maar daar gaan wel wel van uit) zal ik onbewust een keuze moeten gaan maken die mijn toekomst zal beïnvloeden namelijk: pakketten kiezen. Maar voor de rest zal ik gewoon nog elke dag over dezelfde weg naar school fietsen zeg maar. Ik heb (nog) geen grote plannen voor het jaar twee-duizend-en-zestien. Ik zie wel waar het schip strand :)

Ik spreek jullie snel weer!
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲