zaterdag 19 december 2015

Vakantie To Do Lijst


Aan alles merk je dat het vakantie is. Mijn rugzak wordt niet meer gebruikt voor schoolspullen, mijn huid is aan het herstellen van alle stress plekjes en iedereen is gewoon vrolijker. Ik moet wel zeggen dat alle spanning nog niet helemaal mijn lijf uit is. In ieder geval, deze vakantie ga ik niet skiën of iets in de richting. Daarom heb ik twee weekjes aan vrije tijd. Om niet te vergeten waar ik mijn dagen ook al weer aan wilde besteden heb ik een to do lijstje gemaakt.

Foto´s maken met de Pentax
Zaterdag ben ik met mijn vader naar de foto winkel geweest om de oude camera weer leven in te blazen. Gisteren zijn we samen naar het strand geweest om de natuur vast te leggen op de filmrol. Als de foto's ontwikkeld zijn deel ik het resultaat zo snel mogelijk met jullie dus stay tuned...

Tekenen
Ondanks dat ik geen groot tekentalent bezit wil ik wel graag een paar bladzijdes uit mijn tekenboekje vol krabbelen. Vooral als oefening voor iets serieuzere werkjes die ik van plan ben te maken. 


Kerstkaarten
Zelf vind ik het altijd super leuk om een kaartje te ontvangen. Het geeft toch een fijn gevoel dat iemand aan je denkt en zo'n gesloten enveloppe is altijd een verassing. Daarom heb ik tot nu toe elk jaar een kerstkaartje verstuurd. Alleen dit jaar was ik dus een beetje te laat. Maarrr ik heb daar iets op bedacht. Ik ga een kaart maken om die vervolgens in te scannen zodat ik hem als afbeelding via whatsapp kan versturen! Zo is het toch wat persoonlijker dan een alleen berichtje maar wel direct. 

Telefoon opruimen
Wie heeft er nog meer een telefoon die vol staat met ongebruikte apps of onnodige afbeeldingen? Al die bestanden nemen samen nogal wat van mijn opslag ruimte in beslag. Het is dus hoog nodig tijd voor de grote schoonmaak.  

Een krijtbord maken
Op mijn bureau staat een white board dat ik volop gebruik. Alleen het is een beetje oud geworden en ik ben wel toe aan iets nieuws. Ik ben van plan de blanco achterkant van het white board te beschilderen met magneet en krijtbord verf. 

Tja,, niet de meest spannende goals voor deze vakantie. Natuurlijk ga ik nog met vriendinnen afspreken, steden bezoeken en schaatsen alleen die afspraken staan al vast dus vond ik ze niet helemaal gepast voor dit lijstje. In ieder geval, ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!

Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲