vrijdag 4 december 2015

Even bijkletsen

Het is officieel, de knusse feest maand is begonnen. Bij ons thuis vieren we samen met de opa's en oma's nog steeds uitgebreid Sinterklaas. Ook Kerst en oud en nieuw slaan we niet over maar voordat alle feestelijke dagen kunnen beginnen moet ik eerst nog een proefwerkweek zien te overleven... (S.O.S) 

Uitwisseling
In het 3e jaar wordt een uitwisseling georganiseerd met een school in Denemarken. Iedereen kon zich inschrijven. Na even twijfelen heb ik mezelf overgehaald. Want waar maakte ik mij eigenlijk druk om? Een paar weken nadat mijn ''ik-ga-mee briefje'' was ingeleverd kregen we te eindelijk horen met wie we gekoppeld waren. Na even zoeken had ik haar gevonden op Facebook en ben ik een gesprek begonnen. Ze klinkt aardig en het is leuk (en ik ook best spannend) om met iemand te praten die je nog niet zo goed kent. Pas in februari gaan we naar Denemarken en in april komen de Deense leerlingen naar Nederland. Aan mijn uitwisseling zal ik later nog meerdere posts weiden. 

De proefwerkweek
Zoals ik al zei, een van de stress volste weken van het jaar zit er weer aan te komen. Mijn week zal bestaan uit to do lijstes, samenvattingen en joggingbroeken. Ik zal tijdens de toetsweek niet veel (of misschien zelfs niet) uploaden vanwege alle redenen die je zelf wel kunt bedenken ;). Direct na de proefwerkweek heb ik twee weekjes kerstvakantie waarin in ik alle tijd heb om mijn blog helemaal vol te laden met nieuwe posts. Dus niet getreurd want er komt nog heel veel leuks aan.

Oke, dit is niet echt de beste update ooit. Verreweg van dat zelfs. Ik had toch wel wat meer van mezelf verwacht na 14 dagen radiostilte. Maar goed, ik zie jullie gauw weer!

Iris
P.S Vieren jullie nog sinterklaas? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲