zondag 1 november 2015

Four favorite blogs #2

Hallo daar!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: hoe ontdekken jullie nieuwe blogs? Worden jullie elke dag op de hoogte gesteld van de allernieuwste artikels (artikelen?) op bloglovin' of struinen jullie alle social media platforms af opzoek naar dat ene leuke blogadresje. Het klinkt misschien vreemd maar dit is hoe ik de pareltjes vind: na het lezen van een artikel scrol ik door alle reacties. Sommige lezeressen die een comment hebben achtergelaten bloggen zelf ook. Dus via al die reacties ontdek ik mijn nieuwe favorieten. Nu we het toch over favorieten hebben, (ik maak hier even een heel soepel bruggetje) in dit artikel vertel ik meer op mijn favoriete blogs op dit moment. 


Omdat ze niet heel vaak artikels plaatst voelt een nieuwe blogpost aan als een cadeautje. Het leuke aan haar blog is dat je nooit weet wat er komen gaat omdat haar interesses van fotografie tot haar uitgebreide planten collectie rijken. Ze schrijft (nog) anoniem en lost dat in haar foto's heel origineel op. Laatst had ze haar hoofd bijvoorbeeld met pixels bedekt. Super origineel!


lauresque
Een reizende, koffie slurpende, hotspot jagende blogger van 17 jaartjes oud. Naast al die bezigheden heeft Laura ook nog eens het talent om luchtige en grappige artikels te schrijven. Meestal begint ze haar blogposts in een verhalende vorm wat in mijn ogen het artikel heel goed opent. Zo voelen haar (voorbeeld) artikels over reizen niet aan als een verslag maar meer als een verhaal. Ook moet je voor de mooiste foto's bij haar zijn want oh, ik ben verlieft op haar instagram feed.


Van dit rijtje volg ik Lisa's blog het langst en in al die tijd is het mij nooit gaan vervelen. Net als Britt is zij meer van mijn leeftijd dus veel dingen die in haar leven spelen kan ik goed herkennen. Zij doet bijvoorbeeld mee aan een uitwisseling met Hongarije en ik doe dit jaar mee aan een uitwisseling project met Denemarken. Het is leuk om gebeurtenissen te delen.


little keys to happiness
Veel bloggers die over fashion schrijven volgen strikt de nieuwste trends. Naomi daarin tegen, creëert haar eigen vintage stijl (dungarees, coltruien en dr. Martens met schattige sokken) die mij heel erg aanspreekt. Haar outfit foto's zijn altijd on point en genomen op de meest mooie plekken. Maar haar blog is niet alleen fashion. Ze schrijft over lifestyle, wat er allemaal in haar leven speelt en zet uitgebreide artikels online over de reizen die ze heeft gemaakt of nog gaat maken.

Iris
P.S Hebben jullie nog wat gedaan met Halloween? Ik heb de nagels van mijn zusje een griezelige make-over gegeven en snoep uitgedeeld aan kinderen :)

4 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat lief Iris! Het is echt kei leuk geschreven allemaal! En een deel van mijn favoriete blogjes zitten er ook tussen, hihi, toevallig! (: (Oja, ik ga trouwens proberen wat vaker te posten, dus eh meer cadeautjes dan! ;))
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief artikel en wat leuk dat je mij al zo lang volgt! Fijn dat sommige dingen zo herkenbaar zijn, echt te leuk om te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, inderdaad 4 supertoffe blogs! Ik ben echt verliefd op Laura's en Naomi's foto's! Britt's posts voelen inderdaad als een cadeautje, zo leuk gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲