maandag 19 oktober 2015

Wie de schoen past trekke hem aan...

Hoi iedereen,

Al lang zat ik te twijfelen over sneakers. De meest voor-de-hand liggende keuze was een modelletje van Nike. Veel keuze, mooie modellen in alle kleuren van de regenboog. Telkens als ik een leuke schoen had gevonden rinkelde er een belletje dat ik ook even moest kijken of de schoenen wel bij mijn garderobe paste. Het werd dan al snel duidelijk dat ze niet zo goed bij mijn kledingkast aansloten. Witte of zwarte Nikes zouden dat een oplossing kunnen zijn maar daar was ik zelf niet zo'n fan van plus, ongeveer iedereen had ze. Dus what's next?


Laatst ging ik naar de Intersport en daar viel mij dit paar gelijk op. Ik was er verder niet op in gegaan maar de dagen erna bleven de schoenen door mijn hoofd spoken. Dus gisteren ben ik met mijn vader terug gegaan in de hoop dat ze er nog waren. En ja hoor, daar stonden ze op mij te wachten.



Na kort passen namen we ze mee. Ondanks dat ze niet zo'n bijzondere zool hebben zoals bijvoorbeeld Nike Roshe Run zitten ze toch verrassend lekker. Deze schoenen raad ik aan voor mensen die een beetje naar binnen lopen omdat er aan de zijkant extra steun biedt. Ben jij nou ook ge√Įnteresseerd in deze schoenen? Zelf heb ik ze bij de Intersport gekocht. Maar als je ze liever online besteld klik dan hieronder


Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲