vrijdag 23 oktober 2015

Wat heb ik zoal gedaan deze vakantie?

Hoi iedereen, 

Genieten jullie net zo erg als ik van de herfst vakantie? In tegenstelling tot de meeste vakanties -waar ik de hele dag niks doe- was deze week volgepropt met uitstapjes en afspraken. Over een paar van deze uitstapjes vertel ik graag wat meer.

Foto's nemen in het bos
Samen met twee vriendinnen gingen we naar het bos om een foto te maken. We zochten de meest idyllische plekjes op en deden daar onze beste hollands next topmodel poses. In totaal hebben we meer dan 200 foto's gemaakt. Ook heb ik de functie burst op mijn camera herontdekt. Zolang je de ontspanknop ingedrukt houdt worden er foto's genomen. Als je die achter elkaar afspeelt krijg je een soort stop motion video. Als je burst foto's maakt terwijl je met bladeren gooit of in de lucht springt geeft dat een heel leuk effect.


Ode aan de mode
In het Gemeentemuseum in Den Haag is een nieuwe tentoonstelling bezig met de naam ''ode aan de mode''. De tentoonstelling presenteert meer dan honderd creaties uit de Nederlandse modegeschiedenis van 1900 tot 2015. Ik heb veel bekende namen voorbij zien komen zoals Jan Taminiau, Iris van Herpen en Victor en Rolf. Nu we het toch over Jan Taminiau hebben, een van zijn bekendste ontwerpen, de inhuldigingsjurk van Maxima, wordt daar ook geshowd. De expositie is erg uitgebreid met 8 verschillende stijlen kleding dus voor ieder wat wils.

Holland House
Eens in de zoveel tijd is er bij mij in het dorp een kledingverkoop van Holland House. Dat merk maakt kleding voor grotere merken zoals H&M en C&A. Als je kleding over hebben stallen ze die uit en kondigen ze een verkoop aan. Omdat het overtollige kleding is wordt alles verkocht voor primark prijzen. Vandaag was het weer en heb ik daar een lang wollen vest voor in de winter en een jumpsuit voor in de zomer gekocht. Ik ben er heel blij mee :)

Dit waren de ''hoogtepunten'' van deze week. Hebben jullie nog iets leuks gedaan?
Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲