zaterdag 17 oktober 2015

Inspiration collage: Herfst Interieur

Hoi iedereen,

De blaadjes aan de boom veranderen van kleur en elke dag word het een graadje kouder. Het wordt herfst. Een goede reden om je garderobe aan te vullen met lange vesten en wollen truien. Laat dit excuus niet alleen voor je kledingkast gelden maar ook voor je interieur van je kamer. Want wat is er nou fijner dan thuiskomen van een lange koude herfst dag in je eigen cozy paleisje :) Heb je nou geen idee waar je moet beginnen? Dan is deze post perfect voor jou.



In deze collages zie je precies wat mijn stijl is qua wonen. Ik ben zelf een groot fan van koper kleur. Mijn muur heeft ook zo'n rood bruine kleur. De accessoires in mijn kamer zijn over het algemeen grijs en wit. De sterren lichtslinger zag ik bij de HEMA langs komen en ik ben van plan die om de spaken van mijn bed te binden.

Collage 1

lichtsnoer 1
lichtsnoer 2

Kussen 1
Kussen 2
Kussen 3

Mand 1
Mand 2

lamp 1

klok







Krukje zijn net zoiets als notitieboekjes. Je hebt er nooit genoeg van. De krukjes met hout zijn mijn favoriet. Ook vind ik kurk een heel leuk materiaal om bijvoorbeeld prikborden van de maken. Op pinterest zag ik een kamer met een muur die volledig met prikboordmateriaal was bekleed. Klik hier voor de afbeelding.

Collage 2

krukje 1
krukje 2
krukje 3

kussen 1
kussen 2

kussen 3

lamp 1

lamp 2

prik bord


vaas

vaas 2

Wil je zelf op zoek en weet je niet waar je moet beginnen? Hier een paar leuke (web)shops.
kwantum.nl
vtwonen.nl
xenos.nl
wehkamp.nl
leenbakker.nl
hm.com

Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲