zaterdag 12 september 2015

Radio luisteren + mijn top 5

Hoi iedereen,

Als ik ergens gebrek aan heb is het muzikaal talent. Ik kan niet zingen (onder de douche natuurlijk wel) en alleen al piano spelen lukt mij niet. Zelfs vader jacob speel ik blijkbaar fout. Ondanks mij onderontwikkelde muzikale aanleg vind ik muziek luisteren echt heerlijk. Met name naar het luisteren van de radio.

Jazeker, ik ben een echte radio luisteraar. Om muziek te luisteren kan je natuurlijk ook een playlist opzetten maar een radio zender vind ik toch wat hebben. In een playlist staan alleen de liedjes die nu in de top staan. Maar bij de radio worden ook nieuwe aanstormende of juist oude klassiekers gedraaid. En het geklets tussendoor is ook erg vermakelijk. Het meeste luister ik naar Q-Music. Ze draaien veel nieuwe muziek maar wisselen het ook af met oudere liedjes. 538 en 3FM zijn mijn tweede en derde keuzes. Om dit artikel af te sluiten deel ik graag mijn meest geluisterde liedjes op dit moment.




1. Ik weet dat de zomerhit van 2015 allang is gekozen maar wow, wat geeft dit liedje mijn een heerlijk zomers en vrolijk gevoel.

2. Ik ben nooit zo'n fangirl geweest. Maar ik denk dat ik wel een beetje fan van Jess Glynne begin te worden want echt al haar liedjes zijn geweldig. Zo ook haar nieuwe liedje don't be so hard on yourself.

3. Toen ik het liedje voor het eerst op de radio hoorde was ik niet geweldig enthousiast  maar na het nog een keer gehoord te hebben ben ik om. Wat heerlijk beat.

4. Kunnen we het weer over die zomerhit hebben?

5. Nee ik ben geen directioner maar ik heb een zwak voor hun nieuwe liedje. Toen ik het voor het eerst hoorde wist ik niet eens dat het van 1D was. Dit is naar mijn mening het beste liedje van de jongens.

Iris

De foto is door mijzelf genomen. Als je deze afbeelding wilt overnemen, vraag het dan eerst even :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲