maandag 21 september 2015

Mijn Favoriete YouTubers

Hoi iedereen,

Hoe lang heb ik niet geüpload? Langer dan een week! Dat kan dus echt niet meer. Ik vind het erg jammer dat ik door huiswerk nog maar zo weinig tijd heb voor bloggen. Maar goed, leren gaat voor bloggen (en sport) en ik probeer mij zo goed mogelijk aan die regel te houden. Ik vond het wel weer eens leuk om een paar favorieten te delen. Dit keer in het kader 'YouTube'. Er zijn nog veel meer andere YouTubers waarvan ik regelmatig de video's bekijk alleen zijn die al zo bekend dat ik het onnodig vind die te noemen. Dus heb ik mijn lijst beperkt tot drie, Nederlandse en iets minder bekende YouTubers. 




Naast bloggen maakt ze ook fashion en beauty video's op haar YouTube kanaal. Ze is nu iets langer dan een jaar bezig met het maken van filmpjes en de kwaliteit vind ik nu al erg professioneel. Ergens doet ze mij een beetje denken aan het kanaal van Carré Albers waar ik ook een groot van van ben. 



Toen ik voor het eerst een video van haar keek kon ik het niet laten de rest ook te kijken want wat is zij een leuk mens! Naar haar gebrabbel kan ik eeuwig luisteren en met haar serie 'poptalk' houdt ze je elke maand op de hoogte van het laatste muziek en nieuws in showbizzland.





Op zijn kanaal zal je veel video's met tips, tags, challenges en collabs vinden. Maar iets wat zijn kanaal toch wel erg bijzonder maakt zijn de liedjes die hij schrijft. Hij maakt teksten op basis van een tag en dat pakt altijd super leuk uit.




Ik hoop dat jullie deze YouTube kanalen net zo leuk vinden als ik :)
Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲