zaterdag 5 september 2015

8x Cadeautjes & gadgets

Hoi iedereen,

Laatst kwam ik de website ditverzinjeniet.nl tegen. Echt een hele leuke website met originele gadgets en cadeau's. Zo kwam ik op het idee om weer een blogpost te maken met de leukste cadeautjes zoals ik al eerder heb gedaan (8x lifehacks/gadgets).



Schoolbord krijt mok
Dit is een perfect verjaardags cadeautje als je er met krijt 'Happy B-Day' op schrijft. Wil je nou wat geld besparen? Koop een witte mok en gebruik schoolbord verf (HEMA).

Scratch wereldkaart
Je hebt vast wel eens een lot van de loterij open gekrast. Dit is hetzelfde concept. Wanneer je in een nieuw land bent geweest kan je dat land open krassen. Zo houd je makkelijk bij waar je allemaal bent geweest. En zo'n wereld kaart staat ook nog eens super leuk als decoratie.

Smartphone projector
Een foto is een herinnering aan een leuke tijd. Hoe leuk is het dan als je die tijd een beetje kan herbeleven. Dat werkt zeker als je foto's en filmpjes groot op de muur worden geprojecteerd.

Wereldbol Krijtbord
Zelfs al zou je niks op deze wereldbol schrijven, dan zou het als nog een mooie toevoeging zijn aan je kamer. 

Klok met memoboard
Ik ben heel vergeetachtig dus deze klok zou dé oplossing voor mij zijn. De tijd en afspraken op één klok.

Scrabble Lichtslinger
Het is een beetje aan de prijzige kant maar het idee vond ik zo leuk dat het niet mocht ontbreken. Je kan de witte vlakken met de bijgeleverde stickers beplakken en de stickers zijn makkelijk te hergebruiken.

Chupa Chups geur kaarsen
Je hebt geurkaarsen met heel veel verschillende geuren. Vanille, kruiden en nu ook chupa chups.

I frame Fotolijst
Hebben jullie ook last van het probleem: te weinig foto's, te veel foto lijstjes? Zo niet, dan is dit een heel leuk lijst voor jou. Zeker als je bij team Apple hoort. 

Iris

1 opmerking:

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲