dinsdag 18 augustus 2015

Would you Rather (Tag)

Hoi iedereen,

Op mijn blog was er al weer een tijdje geen tag verschenen dus werd het wel weer eens tijd. En niet zomaar een tag maar de heuse 'Would you rather tag'. Ik heb 10 lastige vragen uit gekozen die ik zal moeten beantwoorden. En speel jij daar achter de laptop vooral ook gezellig mee? 

Zou je liever...

1...beroemd zijn of de beste vriendin van een beroemd persoon?
De beste vriendin. Het lijkt mij niet geweldig om beroemd te zijn. Al die mensen die iets van je willen en die constante aandacht. De beste vriendin kan nog gewoon over straat en heeft toch leuke credits zoals feestje, concerten en vluchten in priv√© jets :) 




2...een pauze knop of een terug spoel knop hebben in je leven?
Ik ben nogal een onhandig en wazig persoon. Ik hoop dat het iets met de puberteit te maken heeft en dat het een tijdelijk verschijnsel is. Er is een lange lijst met dingen die ik graag had voorkomen of had willen over doen en een terug spoel knop zou daar het perfecte accessoire voor zijn. 

3...een zombie apocalyps of de derde wereld oorlog mee maken?
Ik ga voor een zombie apocalyps. Het fijne is dat alle landen niet tegen over elkaar staan maar met elkaar moeten samen werken om die zombies uit te schakelen. Ik gebruik maar niet het woord vermoorden want die zombies zijn geloof ik al dood (maar ze leven wel of zo iets).

4... de kracht van onzichtbaarheid of teleportatie bezitten?
Het liefst zou ik over beide krachten beschikken. Toch ga ik voor onzichtbaarheid. Met teleportatie kun je natuurlijk makkelijk reizen maar dat is ook mogelijk met onzichtbaarheid als je er over nadenkt. Met onzichtbaar is het makkelijk om een vliegtuig in te sneaken. En het heeft nog veel extra voordelen zoals vooraan staan bij een concert of de vele evenementen waar je gratis heen kunt gaan.

5... met dieren kunnen praten of alle talen van de wereld vloeiend kunnen spreken?
Hoe fijn zou het zijn om met je cavia of verzorg pony een gesprek te voeren? Aan de andere kant, alle talen spreken is wel erg praktisch. Nooit meer gestruggel in Frankrijk of spraakgebrek in Spanje.

6... 10 wensen krijgen (maar niet voor geld kunnen wensen) of 10 miljoen euro ontvangen.

Met 10 wensen kan je dingen wensen die je niet met geld kunt kopen zoals de kracht om te vliegen. Daarom ga ik voor 10 wensen. Want alles wat je met 10 miljoen zou kunnen kopen zou je met een van die wensen kunnen vragen.

7... aangevallen worden door 3 leeuwen of 30 katten? 

Ik ben wel eens gekrabd door een kat en dat was niet fijn. Laat staan 30 katten. In een van die natuurprogramma's zag ik een groepje leeuwen die in een korte tijd een olifant vloerde. Als ze een olifant kunnen ombrengen ben ik een eitje. Met dat in mijn achterhoofd ga voor de 30 katten. Hopelijk overleef ik dat wel. 

8... het knapste of het grappigste persoon op aarde zijn?

Ik weet dat het oppervlakkig is om het knapste persoon te antwoorden. Ik was in het begin wel geneigd om het grappigste persoon te zeggen omdat je bij modellen altijd (ook al is dat misschien onterecht) aan domme meisje denkt. Maar toen bedacht ik dat ik gewoon ik blijf maar dan 98 keer zo knap. Aan de andere kant maak je met grappigheid wel meer vrienden. En dat is toch veel belangrijker?

9... het altijd ijskoud of altijd vreselijk warm hebben? 

Van warm weer word ik altijd erg sloom en zweten is verschrikkelijk. Maar het koud hebben vind ik denk ik nog net iets erger. Zeker na mijn traumatisch ervaring op boomplantdag. Het was winter, ik zat in groep acht en met mijn klas gingen we bomen planten. Dachten we. Uiteindelijk deden we niets en omdat niemand zich er op had gekleed stonden we in groepjes maar kou te kleumen. Ik kies dus voor warm.   

10... het slechtste boek schrijven of het slechte liedje opnemen? 
Met een boek ben je wel een tijdje bezig en als het dan het allerslechtste boek blijkt te zijn is al die tijd werken voor niks. Dan schrijf ik liever snel een slecht liedje en zeg ik daarna wel dat het een grapje is. Met het excuus dat het boek een 'grapje' was kom je waarschijnlijk wat minder goed weg. 

Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲