dinsdag 11 augustus 2015

Raampjes En Deurtjes

Hoi iedereen,

Frankrijk staat vol met schattige, pittoreske plaatsjes. Zoals ik een keer in een artikel had verteld is het leuk om deurtjes en raampjes te fotograferen. In het stadje collioure heb ik dat dan ook gedaan. Bijna alle huisjes daar hebben verschillende kleuren. Van licht geel tot roze. Het was de perfecte gelegenheid om met mijn telefoon foto's te maken.


~ Dit is de beste foto die ik heb geschoten. De kleuren vind ik mooi bij elkaar passen.



~Hoe schattig staat dat groen en roze bij elkaar?


~Een verslete blauwe deur met een mooi deurknop.


~Het lijkt een beetje op de ingang van een oud kasteel.


~Waar zal dit smalle deurtje naartoe lijden?


~Ik woon ook op nummer 17 :)

Welke deur vind jij het leukst?
Iris☆

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲