dinsdag 21 juli 2015

Summer Vibes

Hoi iedereen,

Bij elk seizoen heb ik het wel. Een soort gevoel dat aangeeft dat het nu echt zomer/lente/winter/herfst is. Dat gevoel komt meestal door kleine dingen zoals krokussen in de lente en het lezen van een boek terwijl het buiten stortregent in de herfst. Ik deel daarom vandaag met jullie wat mij nou echte summer vibes geeft.  




De temperatuur is eindelijk boven de 20 graden gestegen en je staat op het punt zomer kleding uit te kiezen. Alleen het kijken naar de stapel met shorts geeft mij al een zomers gevoel. En het dragen ervan natuurlijk ook :)

Je fiets buiten. De zon schijnt fel en tijdens het fietsen glijd er een warm briesje langs je gezicht. Dat geeft mij echt het idee alsof ik in een land woon met een tropisch klimaat. Maar jammer genoeg weten wij Hollanders wel beter.

Een helder blauwe lucht. Omdat dit fenomeen zelden voorkomt in Nederland is het juist extra bijzonder als dit wel gebeurt. Dus geniet er van want net als een regenboog duurt dit niet voor eeuwig.



Slippers! Als ik aan slippers denk gaan mijn gedachten gelijk naar het zwembad. Ze komen voor in alle kleuren van de regenboog en zijn makkelijk aan en uit te doen. Dat vond ik vroeger altijd een voordeel. Je mocht niet met schoenen op de trampoline. Als ik sandalen aan had was ik eeuwig bezig met het uitkrijgen ervan. Als de andere kinderen al klaar waren met springen was ik nog bezig mijn sandalen uit te trekken hahaha.

Zonnebrand vond ik vroeger altijd vreselijk. Het plakte en ik vond het onnodig omdat ik na het insmeren vrijwel gelijk het zwembad weer in dook. Maar nu doet de geur van zonnebrand mij al gelijk aan het strand denken. En ik heb het wel nodig anders verbrand ik levend met mijn melkfles benen en vampier witte gezichtje. 

Wat geeft jou summer vibes?

xxxIris




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲