vrijdag 10 juli 2015

Mijn Favorieten Pinterest Accounts

Hoi iedereen,
Eigenlijk heb ik officieel nu pas vakantie. Maar who cares? Vandaag had ik tussen alle drukke dagen door een dagje rust voor mezelf ingepland. Een beetje op de bank hangen en pinteresten. Is dat een werkwoord? Ik pinterest, hij pinterest, wij pinteresten. Dat kan wel geloof ik. Omdat ik per dag heel wat tijd op pinterest doorbreng wil ik graag een paar van mijn favorieten accounts met jullie delen.

Poketo
Op Poketo pinterest staan veel minimalistisch afbeeldingen. De simpele   
style die het account creeërd vind je in bijna op alle borden terug. In het speciaal op de 'paper', 
'carry on' en 'typography' borden. Op Poketo staan borden van reizen tot mode. Genoeg voor 
iedereen.




Vogue Magazine
Een van de aller bekendste mode tijdschriften in de wereld is de Vogue. Een blad dat altijd op de hoogte is van de nieuwste trends moet wel een pinterest account hebben. Eigenlijk heb je de hele Vogue binnen handbereik. En dan is het ook nog gratis!




Paperandtype
Victoria laat op haar blog mooie gedecoreerde enveloppen en kaartjes zien. Op haar ''paper and packaging'' bord zet ze haar ideeën voort. Zelf houd ik erg veel van lettering en ben altijd op zoek naar nieuwe inspiratie. Haar ''lettering & type bord'' is daar perfect voor.



IKEA Nederland
Moet ik het begrip IKEA nog uitleggen? Dat IKEA pinterest heeft vind ik super handig. Je kan zien hoe je meubels leuk met elkaar kunt combineren en hoe je een ruimte goed kan benutten. Dit is zeker een aanrader voor studenten die op zichzelf gaan wonen.



Vroege Vogels

Elke dinsdag is het programma vroege vogels op tv. Ze nemen een kijkje in de natuur van Nederland. Op internet gebeurt precies hetzelfde. Prachtige foto's van wilde dieren in de Nederlandse natuur. Het leuke is dat de foto's door kijkers zijn gemaakt. Als je jou eigen foto in stuurt komt die misschien op TV.


xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲