maandag 27 juli 2015

Inspiration Collage: Watercolor ♥

Hoi iedereen,

Volgens de kalender is het zomer maar als je uit het raam naar buiten kijkt zie dat het weer zich er totaal niet naar gedraagt. Gelukkig lig ik over een paar dagen in een zwembad ergens in Zuid-Frankrijk. Met die gedachte kom ik de komende regenachtige dagen wel door. Maar goed, verder naar dit artikel. Door pinterest heb ik een liefde ontwikkeld voor watercolor. De afbeeldingen op mijn art bord zijn over het algemeen geschilderd met watercolor. Het is licht en je kunt kleuren lopen mooi in elkaar over. 






Dit zijn nog maar een paar afbeeldingen. Ben je benieuwd naar meer? Klik dan hier om naar mijn art bord te gaan. 

xxxIris

P.S Ben jij fan van fashion illustrations en watercolor? Zoek dan naar tekeningen van Inslee Haynes. Love her 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲