woensdag 15 juli 2015

100 Happy Days Challenge

Hoi iedereen,

Omdat de vakantie begonnen is, posten veel bloggers zomer gerelateerde artikels. Vandaag vertel ik jullie wat ik deze zomer ga uitspoken. Ik ga namelijk mee doen aan de 100 Happy Days Challenge.



Voor de mensen die nu denken 'Huh, wat is dat?' zal ik het uitleggen. De naam zegt het eigenlijk al, wees 100 dagen gelukkig. Dat klinkt natuurlijk een beetje cheesy maar het zit zo: 100 dagen lang plaats je op Twitter, Instagram of Facebook een foto van iets dat jou gelukkig maakt onder de hashtag #100happydays. De foto's kunnen variëren van een strand bezoekje tot het luisteren naar de radio. De 100 Happy Days challenge is niet bedoelt om andere mensen jaloers te maken want word je daar nou echt gelukkiger van?

Het idee ontstond gisteren toen een vriendin van mij er over begon. Ik wilde de foto's niet op instagram delen dus maakte we een whatsapp groep aan. Of ik het 100 dagen ga volhouden weet ik niet maar ik hoop het natuurlijk wel. Ook is deze challenge een goede manier om met elkaar in contact te blijven.

Op de website vind je nog meer informatie over deze challenge. Verhalen over de mensen die deze challenge vol hielden, hoeveel procent er faalde en waarom.

Ik ben van plan te slagen. Nu ik vakantie heb telt het excuus 'ik heb geen tijd' natuurlijk niet ;) Ik zal jullie om de zoveel tijd op de hoogte houden.

xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲