zaterdag 13 juni 2015

App: Dodol Launcher

Hoi iedereen,

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Gelukkig ben ik over 20 dagen jarig en vraag ik dan een nieuwe. Tot die tijd had ik een app nodig om mijn telefoon iets extra's te geven. En die app heb ik gevonden. Er bestaan natuurlijk al apps waarmee je de icoontjes op het scherm kan veranderen. Ik heb iets soortgelijks gevonden alleen dan veel uitgebreider. Dodol Launcher.  

En dit zijn nog maar een paar thema's...


Dodol Launcher houdt simpelweg in dat je thema's, achtergronden en stickers kunt downloaden en toevoegen aan je telefoon. De app bevat duizenden thema's. De thema's verschillen van professioneel tot girly. Voor ieder wat wils. Het verschil met andere apps is dat je bij Dodol Launcher echt alles kunt aanpassen. Van het Google zoekbalkje bovenaan je scherm tot de tijds weergave. Dodol Launcher is gebruiksvriendelijk en heel uitgebreid. Wat ik ook een groot voordeel vind is dat de app erg weinig MB's kost. De app zelf is rond de 10 MB en de thema's verbruiken elk 1 tot 5 MB. Super weinig dus en handig voor telefoons met weinig opslag ruimte. Dodol Launcher is helemaal gratis maar alleen beschikbaar voor android. 

XxxIris
P.S Benieuwt naar nog meer thema's? Kijk dan bij Google afbeeldingen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲