vrijdag 29 mei 2015

q music headphones 🎧

Hoi iedereen,

Vandaag ga ik jullie een verhaaltje vertellen. Iets meer dan twee weken geleden was ik aan het luisteren naar q-music. Elke zondag spelen ze het spel 'voor het zingen de kerk uit.' Er word een kort fragment van een liedje word afgespeeld en de luisteraar moet raden welk liedje het is. Ik luisterde naar het fragment en ik herkende het nummer gelijk. Normaal doe ik zoiets nooit maar ik dit keer pakte ik voor de grap mijn telefoon en sms'te naar 9596 het liedje plus de artiest. Ik verwachtte er niet veel van tot ik een paar minuten later werd gebeld door een onbekend nummer.





Het voorgevoel werd bevestigt toen ik opnam. 'Met Lars Boele van q-music' schalde door mijn telefoon. Hij begon een gesprek dat hij ook opnam. Je komt dus niet live in de uitzending maar er word een opname van het gesprek afgespeeld. Hij vertelde dat het antwoord goed was en ik werd doorverbonden aan een mevrouw die mijn gegevens noteerde. Daarna werd er opgehangen en begon ik iedereen enthousiast te vertellen wat er zojuist gebeurd was. Toen wachtte ik tot ik op de radio kwam. En dat gebeurde niet. Er kwam een ander meisje op q-music. Het rare was dat hij aan het eind zei, toen hij aan het afsluiten was, 'dag Iris'. Terwijl niet ik, maar een ander meisje op de radio was geweest. Ik kreeg even later een email dat er het niet helemaal goed was gegaan maar dat hij mijn prijs gewoon krijg. Dinsdag, twee weken later, heb ik mijn prijs ontvangen. De q music  headphones! Ik wist niet hoe ze er uit zagen en wanneer ze aankwamen dus toen ik ze kreeg was ik erg enthousiast. Het geluid van de headphones is erg goed. De prijs kwam precies op het goede moment aan. Al mijn oortjes hadden het opgegeven en ik was al van plan nieuwe te kopen. Nu hoeft dat dus niet meer :) Wil jij ook de Q-Music headphones winnen? Je kunt ze bij verschillende acties een koptelefoon winnen maar ik heb ze gewonnen bij het spel 'voor het zingen de kerk uit'. Als je het antwoord weet kan je het sms'en naar het nummer 9596 of je stuurt een gratis appje op de website.

xxxIris 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲