vrijdag 1 mei 2015

Customise your blog #2: Van label naar Pagina 💻

Hoi iedereen,

Eindelijk vakantie! Nu heb ik vol op de tijd om te bloggen. Dus dat doe ik dan ook :) 
Ik was al lang opzoek naar een oplossing hoe ik mijn blogs kon categoriseren. Hier voor deed ik dat door alle linkjes op mijn pagina's te plakken. Totaal niet handig. Maar nu heb ik een veel makkelijker manier. Als je klaar bent met je blog schrijven voeg je nog een label toe van die desbetreffende pagina en klaar. Hij staat er op. Ik laat hieronder zien hoe je dat makkelijk zelf kan doen. LET OP: Deze uitleg is alleen voor blogger.





1. Ga naar je blog en klik op het label waarvan je een pagina wilt maken.

 2. Je komt op een nieuw tabblad. Kopier de link.




3. Log in op Blogger. Ga naar indeling en klik op pagina's bewerken.




4. Je krijgt een nieuw venster. Klik op externe link toevoegen.




5. Je krijgt weer een nieuw venster. Plak de link in het onderste balkje en schrijf in het bovenste balkje de naam van de pagina. Klik op opslaan.

En klaar! Heb je nog vragen, zet ze dan onder in de reacties of stuur mij een mail naar: iriscamera@hotmail.com
xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲