zaterdag 9 mei 2015

Adidas Personaliseren

Hoi iedereen,

Een hele tijd geleden had ik een blogpost geschreven over Nike ID. Op de website van Nike kon je jouw eigen schoen ontwerpen. Laatst las ik in een tijdschrift dat dat ook mogelijk was met schoenen van het merk Adidas. Ik surfte natuurlijk gelijk naar de website en begon met designen. Ik deel in deze post een aantal van mijn ontwerpen.





De schoenen ontwerper bij Adidas werkt hetzelfde als bij Nike. Ik vind wel dat de resultaten er wat nepper uitzien. Ook zijn er iets minder opties maar dat ligt natuurlijk ook aan het type schoen dat je kiest. Voor de rest vind ik het een leuke bezigheid. Ik moet wel zeggen dat ik de schoenen van Nike mooier vind maar dat is mijn mening :)
Wil je ook jou eigen schoen ontwerpen? Klik hier.
xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲