donderdag 14 mei 2015

8 x Lifehacks/Gadgets

Hoi iedereen,

Jammer genoeg kon ik vandaag geen artikel uploaden met zelf geschoten foto's. De reden daarvoor staat in mijn vorige blogpost. Maar helemaal niks uploaden vond ik nou ook weer kunnen. Zeker nu je vanwege een vrij dagje alle tijd hebt. 

Op pinterest heb ik samen met een vriendin een 'lifehacks bord'. Ook staan er een aantal handige gadgets op. Ik deel vandaag de beste vondsten van ons bord. 




1. Heerlijk relaxen. Hoe doe je dat het besten? Om mezelf te ontspannen ga ik soms in bad. Maar hoe kan je nou iets extra's toevoegen aan de relax moment? Tover met dit apparaat je bad om tot een ware jacuzzi. Dat word past écht ontspannen.

2. Singing in the shower, la die la da la daaaaa. Ik ben er vrijwel zeker van die iedereen wel eens zingt onder de douche. Maar met een achtergrond muziekje klinkt jouw prachtige zang nog mooier. Gebruik daarom deze waterdichte, bluethoot speaker. Verbind deze met jouw muziek lijst en zingen maar!

3. Niet vind ik zo irritant als plakkend handen door lekkend waterijs. Dit is een handige oplossing voor snel smeltende ijsjes in de zomer. 

4. Dit zou echt perfect zijn voor mij. Zo gaat ijsscheppen normaal bij mij. *schept ijs uit de ijs bak* *probeert met agressieve bewegingen het ijs in het schaaltje te krijgen* *accepteert dat dat niet gaat lukken en pakt een andere lepel* *probeert met die lepel het ijs uit de ijsschepper te krijgen* *ijs blijft plakken aan de andere lepel*. Zoals je al hoort, niet erg handig.

5. Hetzelfde idee alleen dan voor beslag. Ik vraag mij alleen af of die schuif wel goed werkt.

6. Geen idee waar dit handig voor is maar ik vond het wel leuk om te laten zien. Een telefoon oplader op zonnen-energie. Het lijkt mij leuk om dat een keertje te proberen. Ik vraag mij af of je telefoon sneller oplaadt dan aan het gewoon stopcontact.

7. Dit is echt een lifehack voor mij. Mijn ouder zeggen altijd dat ik te weinig drink en daar hebben ze soms ook wel gelijk in. Dit zou echt de perfecte oplossing voor mij zijn.

8. Ik snij niet elke dag een cake doormidden maar áls ik dat doe gaat het meestal fout. Het is of scheef gesneden, of ik verpest die hele cake. Voor bakker zonder vaste hand zou dit echt super zijn.  

Dat waren een paar lifehacks en gadgets van ons bord. Als je dat bord helemaal wilt zien klik dan hier of als je de rest van mijn pinterest account wil bekijken.
xxxIris

P.S Het kabeltje van de camera is gevonden! Morgen upload een artikel met mijn eigen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲