zaterdag 18 april 2015

Review: Rituals Deo's

Hoi iedereen,

Ik had vandaag laat een hockey wedstrijd dus ik had de tijd om met mijn moeder naar Wassenaar toe te gaan. Daar brachten we natuurlijk een bezoekje aan de Rituals winkel en daar vond ik deze twee mini deodorants. Ze zijn handig om mee te nemen en niet duur. Vandaag dus een review.




Een nadeel van veel deo's vind ik dat ze erg chemisch ruiken. Maar deze Rituals deo's ruiken totaal niet chemisch. De 'Qi Gong' deo ruikt zoet maar zeker niet te zoet. Ik ruik een rustige ondertoon dat de geur in evenwicht houdt. De deo beloofd dat de geur 24 uur blijft hangen. Dus als je de deo thuis bent vergeten zou dat geen probleem moeten zijn. 


Ingrediënten van Qi Gong
BUTANE, ISOBUTANE, CYCLOPENTASILOXANE, PROPANE, ALUMINUM CHLOROHYDRATE, ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, PARFUM/FRAGRANCE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, LINALOOL, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, PANTHENYL ETHYL ETHER, ALLANTOIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COIX LACRYMA-JOBI MA-YUEN SEED EXTRACT.



Ik vind Rituals een fijn merk omdat er veel natuurlijke ingrediënten in zitten. Ik heb een gevoelige huid dus ik kan niet heel veel chemische ingrediënten aan. De Sakura Silk deo ruikt zoeter dan de Qi Gong deo. Naar Cherry Blossom. De Rice Milk kan ik echter niet ontdekken. Maar dat maakt niet uit want hij ruikt heerlijk.

Ingredienten van Sakara Silk
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ALUMINUM CHLOROHYDRATE, CYCLOPENTASILOXANE, ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, PARFUM/FRAGRANCE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL, BENZYL ALCOHOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CINNAMYL ALCOHOL, LIMONENE, ORYZA SATIVA (RICE) EXTRACT, PRUNUS SEROTINA (WILD CHERRY) BARK EXTRACT, TOCOPHEROL


Ik vind de twee deodorants erg fijn. Ze ruiken fris en je brengt ze makkelijk op. Het zijn kleine deo's dus ze bevatten 50 ml en kosten 3,50 per stuk. De Qi Gong deo ziet er op internet anders uit dan in het echt. Beetje raar maar goed. 


xxxIris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲