maandag 27 april 2015

Inspiration Collage: Orange

Hoi iedereen,

Genieten jullie een beetje van Koningsdag? Ben je naar de Kermis geweest of heb je veel geld verdient op de rommelmarkt? Ik heb vandaag niet echt iets gedaan en ben ook niets van plan. Nou ja, ik heb tot 1 uur in mijn pyjama gezeten en keek naar koningsdag op TV terwijl ik een oranje tompouce at. Laten we zeggen dat ik vooral van mijn vrije dag geniet en niet persé van Koningsdag. Ik heb trouwens wel oranje aan :) Om toch iets meer in de stemming te komen heb ik een collage samengesteld. 





xxxIris

1 opmerking:

  1. Leuke collages heb je gemaakt! Haha ik heb ook heerlijk genoten deze keer van mijn vrije dag. Oh tompouces zijn zo lekker! Wij hadden deze keer soort toumpouces in een vlaai vorm en met zo'n bodem als je snapt wat ik bedoel, echt mega lekker! :D

    BeantwoordenVerwijderen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲