woensdag 22 april 2015

Four Favorite Blogs♥

Hoi iedereen,

Ik blog nu al een tijdje maar is lees al langer blogs. Het viel mij op dat ik nog nooit een post had geplaatst over blogs die ik graag lees. Dus dat werd wel eens tijd. 




Sugar & Cloth
Haar blog heb ik gevonden via pinterest. Ik zag opeens een bord met alleen maar mooie afbeeldingen. Het bord heette Sugar & Cloth dus zocht ik het meteen op. En het is zeker niet tegen gevallen. Voor mij is dit vooral een 'kijkblog'. Niet omdat het in het Engels is geschreven (misschien een beetje :$) maar omdat zij zulke mooie foto's maakt. Ashly blogt over Style, recepten, reizen en DIY. Ik vind vooral haar recepten leuk want wow, wat kan zij een mooie macarons maken. Letterlijk te mooi om op te eten. Kijk maar naar de foto hierboven, dan begrijp je wat ik bedoel.


A Beautiful Mess
Zoals jullie waarschijnlijk weten hou ik erg van knutselen. En A Beautiful Mess is daar een perfecte inspiratie bron voor. Ze ontwerpen prachtige sieraden, pimpen hippe meubels en maken mooie kaarten. Voor een DIY-fan zoals ik is deze blog heaven. Ook geven Elsie en Emma hun projecten in prachtige foto's weer.


Raspberry & Ripped Jeans
Een super leuk personal, fashion blog, lifestyle blog. Vooral de looks die ze op haar blog showt vind ik erg mooi. Haar style is rustig, stoer maar zeker niet saai. Vandaar ook de naam Raspberry & Ripped Jeans. Een deel van haar is stoer en een ander deel is lief. Haar blog vind ik een fijne combinatie van Personal en Fashion.


IkBenIrisNiet
Last but not least: IkBenIrisNiet. Ze heeft een groen blog waar ze blogt over recepten, haar moestuin en het konijn Bunny von D. Ik vind het mooi hij zij probeert mensen te laten realiseren dat hun T-Shirt misschien toch niet zo eerlijk is gemaakt of dat dat stukje kip wat ze eten waarschijnlijk geen mooi leven heeft gehad. Daar heb ik veel respect voor.


xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲