woensdag 4 maart 2015

Once Upon A Time Tag✩

Hoi,

Ik werd door Valentina getagd voor de 'Serie Tag.' Op dit moment volg ik 1 serie en dat is Once Upon A Time. Ik vond het een beetje overbodig om daar een serie tag van te maken dus ik heb gekozen voor de Once Upon A Time Tag.




1.Wie is je favoriete personage?
Ik vind Ruby (roodkapje) erg leuk. Ze is super aardig!

2.Minst favoriete personage?

Cora! Ze heeft Regina's leven verpest en liet haar denken
dat ze haar alleen wou helpen. 

3.Wie is je favoriete vijand?

Repelsteeltje hahaha. Hij is beetje raar, gewelddadig maar wel grappig.

4.Wat is je favoriete scene?

Dit is een onmogelijke vraag. Hoe kan ik ooit kiezen? Zelf met de vraag 'Wat is je lievelings aflevering' zou ik het niet weten.


De stamboom bij OUAT is één grote rommel.

5.Wie is je favoriete koppel?

Ehh, Emma en Kapitein Haak?

6.Wat is het verdrietigste moment in OUAT? 

Toen Henry (bijna) dood ging. Ik was echt in shock.

7. Het grappigste moment? 
Toen repelsteeltje, prins charming om date advies vroeg :) Het was awkward maar
wel heel grappig.

8.Wil je dat de Boze Koningin ook een goed einde krijgt?

Jaaa! Ik ben wel zo iemand die iedereen een goed einde gunt. 

9.Wat is jou OMG moment in OUAT?

Ik heb elke aflevering wel een OMG moment. Toen sneeuwwitje aan Cora (de moeder van Regina) vertelde over de geheime liefde van Regina zat ik daar wel van 'OMG sneeuwwitje, doe niet zo dom!' 
Sneeuwwitje kan GEEN geheimen bewaren.



10.Voor welke kant ben jij, goed of slecht?

Goed!! 'Good always wins' -Henry


11.Wat is je favoriete OUAT outfit?

Ik vind Doornroosje haar jurk erg mooi.

12. Wat is je favoriete episode?
Daar is 'ie hoor. Zoals ik al zei 'GEEN IDEE.'

13. Wie is je favoriete acteur/actrice?

Jennifer Morris (Emma).

14. Wat is je favoriete OUAT quote?

So long as you live in the past, you'il never find your future.

15.Wat is je favoriete achtergrond verhaal
Ik denk dat van Repelsteeltje en Belle.



16. Wil je iets weten wat nog niet bekend is?
Welke sprookjes figuren Emma en Henry zijn.

18. Als je een personage mocht zijn, wie zou je willen zijn?

Ik zou denk ik sneeuwwitje willen zijn. Ze is echt een lief meisje maar
heeft ook wel haar andere kanten....

19. Storybrooke of het betoverde bos? 
Het betoverde bos! De echte wereld vind ik soms een beetje saai.

20. Wat is je favoriete sprookje? 
Mijn lievelings sprookje is de kleine zeemeermin en mijn favoriete                                           Disney sprookje is Rapunzel.

Zo dit was het weer.
xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲