zaterdag 7 maart 2015

Inspiration Collage: Braids and Buns

Hoi,

Zoals jullie misschien weten (als je al langer mijn blog volgt) heb ik een zware pinterest verslaving. Ik kan met er een lange tijd mee zoet houden. Ik kwam vandaag een heel leuk bord tegen met allemaal mooie plaatjes van knotten en vlechten. Dat bracht mij op het idee om weer een 'inspiration collage' te maken. 


Klik hieronder voor mijn andere collage:
Inspiration Collage: winter

Ik heb alle plaatjes van pinterest. Klik hier om naar mijn pinterest te gaan. Je kan mij natuurlijk altijd volgen! 

xxxIris

1 opmerking:

  1. Vlechten zijn zo mooi he! :) Ik hou ervan. Geeft me echt een feestelijk Ibiza-achtig gevoel. Laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲