zaterdag 28 maart 2015

Essence Get Big! Lashes Volume Waterproof Mascara

Hoi iedereen,
Zoals ik gisteren had beloofd heb ik voor jullie vandaag een review over de Essence Get Big Lashes Volume Waterproof mascara. Wat een naam! Met zo'n naam verwacht je wel wat.





Ten eerste, ik vind de verpakking heel mooi. De letters springen er echt vanaf. Het zwart, roze en blauw past goed bij elkaar. 


De mascara heeft een groot borsteltjes. Dat vind ik altijd wel fijn. De mascara is goed op te brengen en is niet klonterig. Het maakt je wimpers veel langer en geeft geen spinnenpoot effect. Ik ben daar nooit zo'n fan van zoals meer van jullie waarschijnlijk. 


Zoals ik al zei maakt het je wimper een heel stuk langer. Voor zo'n budget mascara ben ik er heel erg tevreden over. De mascara is te koop bij kruidvat voor 2,59!


Er zijn nog twee andere mascara's in deze lijn:

Al met al vind ik dit echt een aanrader. Dit was mijn review. 
xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲