maandag 23 februari 2015

Panterprint Slip-Ons

Hoi,

Ik liet in mijn vorige blogpost slip-on sneaker zien. Ik had al gezegd dat ik de panterprint sneaker had gekocht. Vandaag ga ik daar een review over geven.


Ik was al een tijd op zoek naar panterprint slip-ons. Op Internet staan veel verschillende exemplaren. Sommige kosten rond de 100 euro en sommige kun je kopen voor een mooi prijsje. Meestal waren de goedkopere slip-ons uitverkocht of waren ze van een slechte(re) kwaliteit. Maar een paar dagen geleden vond ik op nelly.com deze hele leuke slip-on sneakers. 


Op de foto zagen ze er mooi uit. Nelly.com is een een handige webshop. Je kunt makkelijk betalen en het is erg overzichtelijk. De schoenen werden -in mijn geval- in 2 tot 4 dagen geleverd. Dat is best lang als je het vergelijkt met andere webshops. Je moet ook niet rekenen dat ze op dag 2 aankomen want mijn schoenen kwamen op de 4e dag aan. Ze worden wel in een (beetje beschadigde) doos netjes afgeleverd.


De schoenen zitten erg lekker en sluiten goed aan. Soms is panterprint een beetje ordinair maar bij deze schoenen staat het juist erg mooi. De panterprint heeft ook niet een bruine aan achtergrond maar een witte. Dat maakt de schoenen wat lichter en perfect voor in de lente en de zomer. De zool van de schoen heeft een goede vering. Sommige gympen hebben een erg platte zool maar deze geeft goede ondersteuning. De maat van de schoenen was ook echt de maat. Niet dat je bijvoorbeeld maat 37 schoenen besteld en je een paar thuis gestuurd krijgt die als een maatje 40 voelen. 

Al met al ben ik erg blij met deze aankoop. Je kunt deze schoenen kopen op
nelly.com voor 27,95
xxxIris

1 opmerking:

  1. Deze schoenen zijn echt leuk! Nog niet in de winkel gezien anders had ik ze ook al gekocht. Ik hou van print!

    BeantwoordenVerwijderen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲