zondag 15 februari 2015

Miss Sporty Metal Flip 30 ☯

Hoi,
Gisteren had ik in een lange tijd mijn nagels weer gelakt. Het lakje dat ik op had vond ik zo bijzonder effect hebben dat ik er een blogpost van heb gemaakt.




Het is een lakje met meerder kleuren. Het is een combinatie van blauw, paars, 
blauw en goud. Het geeft een parelmoer effect. 


Het flesje is op zich niet zo heel bijzonder maar het ziet er wel mooi uit. Het borsteltje is iets dikker dan een gemiddeld borsteltje. Ik vind dat wel fijn. Zo ben je snel klaar met een nagel.

De nagellak is niet heel dik. Het word ook niet snel stroperig. Omdat de nagellak niet zo dik is merk je dat je pas na 2 à 3 lagen een dekkend laagje hebt. En omdat al je nagels moeten  drogen (en dat gaat ook niet zo snel) is het niet heel handig.



Als de nagellak op je nagels zit geeft het wel een heel mooi effect. Wat in het potje zit komt ook echt op je nagels. Als je beweegt met je nagels veranderen deze van kleur. Van groen naar paars. Erg grappig. Je hebt nog 3 andere lakjes met metal flip van Miss Sporty.


Uiteindelijk vind ik het een erg mooi lakje met een bijzonder 
effect. Het is alleen niet heel handig lakken. 

xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲