woensdag 18 februari 2015

✦Cupcake Verjaardagskaart✦

Hoi,
Ik was vandaag nog steeds ziek. Mijn oma is a.s maandag jarig en ik besloot om alvast een verjaardags kaart te maken. Het resultaat vind ik mooi geworden en dat wou ik graag met jullie delen.




Wat heb je nodig?
  • Een cupcake cupje
  • Papier (voor de kaart en voor de cupcake)
  • Schaar
  • Lijm
  • Perforator
  • Kaarsje

  1. Knip de voorkant uit het cupcake cupje.
  2. Plak deze op de kaart. Je kan er ook twee op elkaar plakken voor een leuk effect.
  3. Knip een halve ovaal uit het papier voor de cupcake. 
  4. Plak met lijm het kaarsje op de kaart. Tip: Gebruik geen pritt stift maar een vloeibare lijm.
  5. Haal uit de perforator een beetje confetti en plak ze op de cupcake. 
KLAAR!

xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲