zondag 8 februari 2015

❁ Blogger Tag ❁

Hoi, 
Vandaag doe ik weer een tag. Ik ben getagd door Valentina voor de 'blogger tag' dus hier komt 'ie!

1. Wat zou je nog aan je blog willen verbeteren en wat zou je zo willen houden? 
Eens even denken... Ik zou misschien wat vaker willen uploaden. Maar ik wil niet dat het ten kosten gaat van de kwaliteit van mijn artikels. Eigenlijk ben ik erg blij hoe mijn blog nu is. Ik ben ook erg trots op de lay-out.



2. Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, ik doe alles alleen. Ik krijg wel inspiratie van internet (pinterest) en tijdschriften.


3. Verdien je geld met bloggen?
Bakken vol. Ik ben net Dagobert Duck die zwemt in zijn eigen geld. Nee grapje, ik verdien geen geld. 

4. Heb je wel eens iets minder leuks meegemaakt door je blog? 
Nee, eigenlijk niet. Ik heb tot nu toe alleen maar leuke reacties gehad en daar ben ik erg blij mee.

5. Hoe vaak word je blog maandelijks bekeken?
Oh nee, ik moet gaan rekenen in mijn vrije tijd :( Mijn blog bestaat ongeveer 5 maanden en is ongeveer 2600 keer bekeken dus: 2600:5= 520 keer per maand.

6. Waardoor blijf je hangen op een blog?
Ik denk dat als eerste de lay-out belangrijk is. Dat is toch het eerste wat je ziet. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de inhoud. Ik hou van bloggers die grappig en levendig schrijven. Het maakt mij dan niet veel uit waar het blog over gaat. 

7. Wat vind jij van persoonlijk bloggen?
Ik vind persoonlijke blogs altijd heel leuk om te lezen. Zelf blog ik niet echt persoonlijk. Ik vraag mij altijd af of andere mensen mijn leven wel interessant genoeg vinden om er over te lezen. Dat betwijfel ik.

8. Denk je nog lang door te gaan met bloggen?
Ik ben nu net 5/6 maanden onderweg en ik vind het super leuk. Dus ik ben nog lang niet van plan om te stoppen.



9. Zou je je blog verwijderen voor 50.000 euro?
Ja, en dan zou ik weer een nieuw blog aanmaken :) 

10. Welke dingen gebruik je om te bloggen?

  • Mijn notebook
  • Nog een notebook (deze ligt naast mijn bed, voor als ik inspiratie krijg.)
  • pinterest
  • Blogger (wow, dat had je niet verwacht hé?)
  • En al die anderen, voor de hand liggende dingen (computer, wifi, elektrischiteit etc.)



Zo, dit was m' weer.
xxxIris
P.S Rik is de mol!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲