vrijdag 13 februari 2015

4 Favorite Apps ♪

Hoi,

Ik had al een paar dagen geen post geüpload en ik vond dat het weer eens tijd werd. Ik heb de laatste tijd totaal GEEN inspiratie (ik heb er 3 uur over gedaan om iets te bedenken voor deze post.) Met veel moeite heb ik dus iets bedacht voor deze post. Ik behandel vandaag niet de 'standaard 'apps (whatsapp, snapchat, instagram). Anders zou het ook saai zijn toch?




Jump Car
Ik hou heel erg van simpele spelletjes. Het nadeel is alleen dat ik die spelletjes best snel saai ga vinden, maar Jump Car... Zo verslavend! Het spel is simpel: Je bent het blauwe autootje en je probeert steeds hoger te komen door te springen. Er zijn allemaal verschillende soorten auto's. Sommige gaan heel snel of juist heel langzaam, sommige achtervolgen je en als je ver bent in het spel gaan auto zelf op je springen! 

Aviary
De prijs voor de beste foto bewerk app gaat naar... Aviary!!! Er zit echt alles op wat je nodig hebt om een foto mooi te bewerken. Filters, stickers, lijstjes, teksten en nog veel meer. De app heeft ook een extraatje. Als je op je eigen filters bent uitgekeken en je wilt een aantal nieuwe kan dat. Je kan nieuwe pakketten downloaden voor van alles. De meesten kosten jammer genoeg wel geld maar een aantal zijn ook gratis. 





Deezer
Stop met spotify, start met Deezer! Deezer is echt een super handige app om muziek te streamen en het is ook nog gratis! Je kunt playlists maken, muziek toevoegen aan je favorieten, artiesten volgen enz. Als je de muziek hebt gestreamtd kun je het overal en atijd luisteren dus ook zonder internet.  Ik kwam er later ook achter dat deezer een website had. 


LISA
Als je niet op hockey zit zou ik deze app overslaan maar voor wie wel op hockey zit... Als je bent ingelogd op de LISA app heb je een overzicht over ALLES!! Wanneer je speelt, hoe laat, waar, hoeveelste je staat in de competitie en of je training door gaat. Zo ben je altijd up to date.

Zo dit waren mijn apps alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

xxxIris



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲