woensdag 7 januari 2015

★ Wie is de mol? ✩

Hoi,

You hate it or you love it. Wie is de mol. Ik kan mij vinden in de tweede optie. Het hele jaar verheug ik me op wie is de mol en ben zo verdrietig als het is afgelopen. Omdat ik widm geweldig vind wou ik de widm tag doen. Ik kon alleen geen widm tag op internet vinden (ik was in shock) dus heb ik er zelf maar eentje gemaakt.




















1.Welk seizoen was je favoriet?
Seizoen 13! Ze waren in Afrika en dat vond ik echt geweldig en de opdrachten waren ook 
heel vet. Kees Tol vond ik ook echt een goede mol (dat rijmt).



2.Ben je goed in het voorspellen van de mol?
Bij de seizoenen die ik heb gekeken zonder te weten wie de mol was kon ik het aardig voorspellen. Meestal had ik het in het begin goed maar langzamer hand werd ik toch beïnvloed door het spel. Tja widm is één grote mindfuck.

3.Wie vond jij de beste mol?
Ik denk Milouska Meulens. Ze acteerde als een wazig, onhandig meisje. Mensen hebben letterlijk gezegd dat ze niet eens de moeite nemen om haar te verdenken omdat zij de mol toch niet kan zijn. Als de kandidaten dat zeggen ben je wel een hele goede mol, toch?

4.Zou jij zelf de mol willen zijn en zou je goed zijn als mol?
Ja natuurlijk! Het lijkt me leuk om de hele tijd te liegen en te saboteren. Het lijkt mij ook fijn om de zekerheid te hebben dat je elke aflevering een groen scherm krijgt. 
En over ik goed zou zijn als mol, ik weet het niet. Ik denk dat ik het vooral moeilijk zou vinden om het geheim te houden voor vrienden en familie en ik weet niet of ik zo goed kan acteren.

5.Wat is je widm wens?
Dat het nog heel lang door gaat en pas stopt als ik er geen zin meer in heb, dus als het aan mij ligt mogen er nog wel 10 seizoenen komen :)

6.Wat vond je de leukste/mooiste/spannendste opdracht?
Dat is heel lastig om te zeggen. Ik vind de opdrachten dat ze de mol ontmoeten altijd heel spannend. Zeker als ze vragen gaan stellen.

7.Wat is jou tactiek om de mol te ontmaskeren?
Ik had eigenlijk nooit een tactiek maar sinds dit jaar hou ik een mol boekje bij. Het brengt mij wat meer duidelijkheid en het is handig om te weten wat er een paar afleveringen geleden gebeurde want dat vergeet je best snel omdat je zo veel ziet.

8.Waar hoop je dat wie is de mol zich een keer gaat afspelen? 
Ik hoop een keer in de U.S.A. Het is een beetje voor de hand liggend en groot dus om iets specifiekers te gaan, kies ik Washington. Maar Nieuw-Zeeland lijkt mij ook geweldig. 

9.Wie vond je een betere presentator, Art Rooijakkers of Pieter Jan Hagens?
Ik denk Pieter. Hij maakte alles altijd zo spannend. Maar Art vind ik ook goed hoor haha.

10.Wie is de mol?
Ik denk Evelien. Ik let best goed op geheime aanwijzingen en ik heb er een paar opgemerkt. Hieronder laat ik er eentje zien over de achternaam van Evelien: BOSCH.



In het intro van widm zie je het bordje Den BOSCH. Ook zag je in de
de widm special op de achtergrond van Art twee b's
En als Evelien het niet is, is het Rik of Margriet.

Zo dit was het weer.

xxxIris

P.S Je mag deze tag natuurlijk overnemen maar vraag het eerst even via iriscamera@hotmail.com

1 opmerking:

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲