zaterdag 10 januari 2015

Whatsapp Emoji's ❀☀✌

Hoi,

Ik was aan het whatsappen en opeens bedacht ik dat ik heel veel emoji's mis. Eigenlijk niet zulke bijzondere emoji's maar ik mis ze wel heel erg. Als je iets wilt duidelijk maken bijvoorbeeld.




Smiley's
Stel je bent fan van iemand, dan moet je nu meerdere emoji's sturen om je emoties uit te rukken maar als je de 'fangirl smiley' had was dat niet meer nodig. Super handig, toch? Ook mis ik de WTF smiley. Als je iemand niet snapt of ze sturen iets raars op whatsapp is het handig als je zo'n emoji hebt. De selfie emoji lijkt me ook grappig. 



Eten
Soms maak je een foto van eten en wil je er een leuke smiley bij zetten, maar die is er dan niet. Grrr echt irritant. 



Fantasie
Iedereen wilt natuurlijk de Unicorn emoji. Maar ook mis ik een Disney smiley. Leuk als een Disney film aan het kijken bent. De zeemeermin emoji lijkt me ook leuk voor als je gaat zwemmen. 

Dit was het weer.
xxxIris
P.S Welke emoji's mis jij?
P.P.S Zoals je misschien weet ligt Evelien uit widm en was mijn theorie helemaal fout haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲