woensdag 28 januari 2015

Tips for Rainy Days

Hoi,

Ik was vandaag het 5e uit en ik dacht 'YES ik ben eindelijk uit.' Ik zag de al regen op de ramen tikken en ik had twee keuzes: Regen kleding aan of uit. Ik heb er voor gekozen om alleen mijn regenbroek aan te doen. Mijn vriendinnen waren al meteen jaloers dat ik (mijn moeder) wel aan regenkleding had gedacht. Nou, wij drieën met goede moed 'dat het misschien niet zo erg is' naar huis fietsen. Die moed zakte al in onze doorweekte schoenen toen we 5 minuten onderweg waren. Na een lange, natte tocht kwam ik doorweekt thuis. Ik leek net een verzopen kat. Ik ben meteen gaan douchen. Door de regen kwam ik op het idee voor een blogpost. Tips for rainy days.





  • Als je thuis bent (en je hebt geen zin om naar buiten te gaan)
  • Ga series kijken! Een aanrader van mij is Once Upon A Time. Zoals de naam al zegt gaat het over sprookjes. Klinkt kinderachtig maar dat is het totaal niet. Neem dat maar van mij aan :) 
  • Maak een Tumblr/We heart it/pinterest account aan. Ik weet zeker dat je je daarmee wel een tijdje zoet houd. Ik in ieder geval wel haha. 
  • Word een Keukenprinses. Ga lekker cakejes bakken of een grote taart. Als je de deur niet uit wilt (omdat het regent ;) ) maak dan iets lekkers met ingrediënten die je in huis hebt. Bijvoorbeeld smoothies

  • Ga online Shoppen. Pak een beker warme choco erbij en ga lekker zitten in je comfy outfit en shoppen maar! Je kan dit natuurlijk ook samen doen met je moeder of je zus. 
  • Ruim je kamer/kast/make-up voorraad op. Dit klinkt natuurlijk ongelooflijk saai maar als je klaar bent met opruimen en uitzoeken heb je een fijn opgeruimd gevoel. Je kan het opruimen natuurlijk wat leuker maken door een muziekje op te zetten.
  • Ga Tutorials kijken voor Make-Up, nagels, kapsels of crea projectjes. 
  • Ga nieuwe blogs ontdekken!



  • Als je naar school moet fietsen
  • Doe alsjeblieft je regenspullen aan. Je ziet er niet, dat weet ik, maar hoe meer je zit ingepakt, hoe minder snel mensen je herkennen ;)
  • Doe je boeken in een plastic zak en doe de plastic zak weer in je rugzak. Zo blijven al je boeken droog maar zie je er niks van.


Zo dit waren mijn tips. Ik hoop dat jullie droog deze dag(en) doorkomen.
xxxIris

P.S Het is inmiddels aan het hagelen.
P.P.S De afbeeldingen komen van pinterest en quote van mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲