dinsdag 20 januari 2015

❄ Inspiration Collage: Winter ❄

Hoi

Vandaag was ik niet lekker en bleef ik thuis. Ik verveelde mij dus ging ik op blogs kijken die ik volg. Toen zag ik een nieuwe blogpost van Jiami en die heeft mij geïnspireerd om ook een collage te maken. Ik heb mijn collage een beetje in het thema 'Winter' gehouden. Het is namelijk niet echt winter buiten en dat vind ik best jammer. Door deze collage kwam ik weer  in de winter stemming.

Winter Collage

Zo dit was mijn collage. Alle plaatjes heb ik van mijn pinterest die je altijd kan volgen. De nike air max komt niet van pinterest maar die heb ik zelf ontworpen (ja echt waar!) Wil je ook je eigen schoen ontwerpen? Dat kan, klik hier om naar de website te gaan. 

xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲