vrijdag 23 januari 2015

ⓝⓘⓚⓔ ID

Hoi,

Ik mijn blogpost 'inspiration collage: winter' Liet ik al één van mijn zelf ontworpen schoenen zien. Maar ik wou het er met jullie vandaag wat uitgebreider over hebben omdat ik er erg enthousiast over ben.

Ik kwam op de website van NIKEiD toen ik ziek thuis zat. Ik was een beetje op internet aan het rond klikken en opeens kwam in mij op om een schoen te ontwerpen. Ik had dat ooit een keer in een tijdschrift zien staan en vond dat heel leuk. Ik wist alleen dat de schoenen die zelf waren ontworpen van Nike waren dus typte ik gewoon 'Nike Schoen ontwerpen' in. Ik had meteen resultaat. Hieronder zie je een aantal schoenen die ik heb ontworpen.

















Hier nog een paar tips bij het ontwerpen

  • Er zijn heel veel modellen waar je uit kan kiezen, platte neus, het label dik of dun, een hoge schoen (zoals bij de rode Nike Airmax) enz
  • Wil je een rustige schoen die je overal onder kan dragen, kies dan drie basis kleuren die je afwisselt over de schoen.
  • Als je je eigen ontworpen schoen helemaal geweldig vind dan kan je ze ook kopen!
  • Wil je je schoen persoonlijk maken, je kan je eigen naam op je schoen zetten.
  • Kijk ook naar de materialen die je gebruikt, leer, suede, solid, glitter of zig. Het is leuk om die af te wisselen.
Als je ook je eigen schoen wilt ontwerpen klik dan hier.
Dit was het weer.
Xxx Iris

P.S Ik denk dat Rik de mol is :)

3 opmerkingen:

  1. Die 2e schoen met grijs en zwart is echt super leuk! Ik denk dat ik die wel zou kopen als hij echt in de winkel zou liggen.

    X Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool dat je ze zelf kan ontwerpen! En inderdaad, ik denk ook dat Rik de mol is. We'll see!

    BeantwoordenVerwijderen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲