donderdag 22 januari 2015

I ❤ Disney

Hoi,

Disney, wie kent het niet. Het kan aan mij liggen maar ik vind Disney films echt heel leuk. Daarom geef ik hier 10 redenen waarom ik hou van Disney.


1. De meest romantische scenes
Elke Disneyfilm heeft er één. Dat bijzondere moment dat alles perfect is. Jammer genoeg worden die momenten meestal verpest.


2. In elke film zit een levensles
Van Disneyfilms leer je meer dan op school. Lessen over 
vriendschap, liefde, vertrouwen enz.

3. Quotes
Uit elke Disneyfilm komt minstens één quote voort. Ook 
Walt Disney zei inspirirende quotes.



4. Mooie kleding
Daar is geen vedere uitleg voor nodig, toch?

5. Het mooiste landschap


6. Grappige Eastereggs
Eastereggs zijn bepaalde voorwerpen ook personages die in een 
film voorkomen waar ze niet horen. Hieronder zie je bijvoorbeeld de beer van Toy Story in een scene uit UP.

7. Onverwachte eindes
Wie had nou verwacht dat Prins Hans uit Frozen eigenlijk de Bad-Guy was? 
Ik echt niet hoor.


8. Het mooiste haar
Wie is er nou niet jaloers op het haar van de Disney prinsessen? 




9. De leukste liedjes
Disney liedjes vind ik oprecht echt leuk. Mijn lievelings
is 'Mother knows best' uit Rapunzel.



10. Disneyland!
Het staat nog steeds op mijn bucketlist. Naar Disneyland gaan.


Zo dit waren mijn redenen. Ben ik er een vergeten of weet jij nog een leuke? Zet het in de reacties :)
xxxIris

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲