donderdag 29 januari 2015

Hema Notebooks❁

Hoi,

Hoe gaat het met jullie? Ik had vandaag (en ook morgen) 40 minuten rooster en was dus lekker vroeg uit. Zo had ik meer tijd en was ik eerder klaar met leren en huiswerk en kon ik weer een blogpost schrijven. Vandaag wou ik het met jullie hebben over notebooks. En speciaal die van de Hema. 



Hieronder zie je foto's van mijn eerste notebook. Ik gebruik deze voor tekenen, schrijven, knippen en plakken. Hij is al aardig vol. De voorkant van het boekje vind ik echt super leuk. Hij lijkt een beetje op een post kaart. Op de binnenkant van de kaft staan doodles van ehh, vanalles! Heel schattig. 


Het boekje 'To Do Today Maybe' gebruik ik als planner en to do list. Erg handig. Je hebt veel meer ruimte dan in een agenda en dat vind ik erg fijn. Mijn 'Let's Take A Note' boekje is nog niet in gebruik. Ik ga het misschien gebruiken als dagboek. Maar ik weet het nog niet. Hebben jullie misschien een idee? Dit was het weer voor vandaag.
xxxIris

P.S Vanavond WIDM 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲