zondag 21 december 2014

Kerst Sneeuwbol

 Hoi,

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een kerst sneeuwbol kan maken. Ik vind dit een erg leuke DIY omdat ik kerst sneeuwbollen zo gezellig vind staan. Ik ben best onhandig dus soms laat ik ze wel eens vallen en dan is het best handig als je er zelf  een kan maken toch?

             




Nodig
(Watervaste) lijm
glitters
een potje
(kerst) lint/tape
Iets leuks voor in je sneeuwbal


1. Haal de deksel van de pot af en plak daar de
 kerstman (of iets anders leuks) op. Laat deze goed drogen.



2. Vul het potje met water en doe daarna de glitter er bij.


3. Draai de deksel op de pot en draai de pot om. Versier met
washi tape of lint de deksel en klaar!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en fijne kerst!
xxxIris



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲